– Utvikling og endringsvilje har vært viktig prioriteringer for oss som selskap. Vi har vært igjennom en fornyelsesprosess i 2020 og 2021, både på tjenester og kompetanse. Fokuset har vært å bygge et slagkraftig og fremtidsrettet byrå, med ny digital infrastruktur og strategisk kompetanse – og en bærekraftig og fremtidsrettet byråmodell mot kunder og marked. Det er veldig gledelig å se at vi har truffet med strategi og veivalg, og at vi er et byrå i vekst og med god driv, sier daglig leder i NXT, Terje Davidsen.
– Kunder og marked er i stor endring, og i tråd med vår utvikling tar vi nå nødvendige steg og skalerer opp med fire nyansettelser som alle kommer inn med ny og tidsriktig kompetanse til NXT-huset. Ytterliggere to personer, herunder performance/digital markedsføring og digital design, er på vei inn døra i løpet av første kvartal i år, avslutter Davidsen.
Det er med stor glede at Tanja valgte NXT. Der kommer hun inn som kommunikasjonsrådgiver og partner i selskapet. Tanja har lang erfaring med strategi og merkevareposisjonering fra diverse stillinger innenfor media og markedskommunikasjon. Hun har jobbet med strategi og merkevareposisjonering i ZTV og TV3, og vært profilansvarlig for Viasat 4, promosjef for alle NENTs friTV-kanaler, CSR-ansvarlig i NENT Norge, markedssjef for FOX og National Geographic Norge, og Senior Head of Marketing and Communication for National Geographic og FOX i Norden. Nå sist kommer hun fra kommunikasjonsbyrået Nr. 17 som daglig leder, gründer og kommunikasjonsrådgiver. Tanja har også vært styreleder i Markedsforbundet og Markedsføringsforeningen i Oslo.
Det er en stor fordel at Tanja har lang erfaring fra mediebransjen og bærekraftskommunikasjon, som vil kunne komme våre kunder til gode.
Det er gledelig at Glenn Myklebust, som styremedlem i NXT, nå går tettere inn i byrået med fokus på kunde- og forretningsutvikling. Glenn har en solid erfaring fra både byrå- og konsulentbransjen, der han har jobbet med mange ulike bransjer, kunder, og forretningsmodeller.
Glenn har tidligere erfaring fra GroupM Norway som innovasjonssjef, Mindshare Norway som CEO og strategisk rådgiver, og han har en solid erfaring fra konsulentbransjen og Implement Consulting Group – i tillegg er han både gründer og eier av analyse- og teknologiselskapet Spect8.
Det er en stor fordel at Glenn også har erfaring fra eiendomsprosjekter der han har jobbet med strategisk innsikt, rådgivning og tyngre kommunikasjonsstrategi, da vi i NXT jobber tett med flere store eiendomsaktører.
Vi er veldig glade for å ha signert Melanie som vår nye Art Director og digital designer til vårt kreative team. Melanie er et ungt talent som elsker kreativ historiefortelling og å utvikle konseptuelle og engasjerende løsninger for merkevarer.
Melanie kommer fra Ogilvy & Mather i New York og Varner Gruppen, begge som Art Director – hennes bakgrunn og erfaring fra byrå- og kundesiden vil komme våre kunder til gode.
Det er veldig gledelig å få Berit med på laget som vår ny senior prosjektleder. Berit vil styrke vårt prosjektlederteam på flere områder med hennes erfaring og bredde fra mediebransjen og med store merkevarer.
Berit har erfaring fra Nordic Entertainment Group (NENT), Viasat 4 og TV3, der hun har vært senior prosjektleder for store produksjoner som Luksusfellen, Boligjakten, Robinson og Paradise Hotel. Nå sist kommer hun fra kommunikasjonsbyrået Nr. 17 som senior prosjektleder.