Parkdressen.no er et abonnements- og bærekraftskonsept hvor de tilbyr utleie av parkdresser med høy kvalitet og stor fleksibilitet til barnefamilier, til en fornuftig pris og med fokus på bærekraft og gjenbruk. Vårt kreative team har allerede utarbeidet et konsept med ulike A/B-testinger av budskap, pris, bildebruk m.m., for å kunne samle inn nødvendig innsikt for å finne «vinneren». Vi er også i full gang med å rulle ut kanalstrategi for kunden.
Parkdressen.no ønsker å endre forbruksvaner hos barnefamilier, slik at de yngste kan ta med seg et mer bærekraftig forbruk inn i fremtiden. Derfor har de lansert en løsning basert på en delingsmodell hvor barnefamilier kan leie en praktisk, slitesterk og fleksibel parkdress – for kun 99 kroner i måneden.
Barn vokser raskt ut av klær når de er små, og foreldre må hele tiden oppdatere garderoben basert på størrelse og sesong – noe som kan bli en kostbar affære. Parkdressen.no ønsker å bøte på dette ved å tilby en bærekraftig delingsmodell, hvor barnefamilier kan leie en parkdress for 99 kroner i måneden – som fortløpende kan byttes ut med nye størrelser, oppgraderes for sesong, og som leveres direkte til kunde. Nypris for en tilsvarende parkdress i butikk ender ofte opp på over 4000 kroner.
Målet for Parkdressen.no er å endre holdningen til hvordan man skaffer seg klær for neste generasjon, og samtidig levere et kvalitetsprodukt som gjør hverdagen til foreldre og barn enklere – til en rimelig penge.
Parkdressen.no ønsker å utgjøre en forskjell i verden ved å tilby et bærekraftig konsept skreddersydd for den moderne barnefamilien. Bærekraft og miljøfokus er høyaktuelt, tidsriktig, og viktig!
Vår AD og konseptutvikler, Cecilie Yvonne Kvam, har jobbet tett på Parkdressen.no og kan dele disse erfaringene med oss:
Parkdressen.no er en kunde som treffer tidsånden og som «tæpper» inn i et marked som vi kun har sett starten på – sirkulærøkonomi er fremtiden! Jeg er overbevist om at konseptet deres treffer godt hos dagens foreldre-generasjon, og jeg skulle ønske at de eksisterte når jeg hadde barnehagebarn! For min del er det å få jobbe med noe man kjenner en genuin interesse for veldig inspirerende. I tillegg er de som jobber i Parkdressen.no en fin gjeng som er fremoverlente, dyktige og som gjerne prøver noe nytt for å nå ut med sitt budskap. Nå håper vi selvfølgelig at kampanjen vi kjører treffer godt og at alle barnhageforeldre får øynene opp for dette flotte konseptet. Og hvis de skulle bestemme seg for å lansere Parkdressen for voksne er jeg deres første kunde